ნუგზარ კერესელიძის გვერდი

სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, მათემატიკის და კომპიუტერულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი. 4.2 ჯგუფი

ინტერნეტ დაპროგრამება

ქვიზი № 12. მომხმარებლის ობიექტები

 




მოგესალმები! Приветствую! Hello!










ინტერნეტ დაპროგრამირება ქვიზი 12. მომხმარებლის ობიექტები.

1. რა ეწოდება ობიექტს რომელსაც ქმნის მომხმარებელი ზოგადი სახით:

ა) კლასი;      ბ) პროტოტიპი;       გ) ეგზემპლარი;     დ) ბ-გ;          ე) ა-ბ.

2.   Card-ობიექტს name, address, workphone და homephone თვისებებ ქმნისა კონსტრუქტორი:

ა) function Card (name,  address, work, home) {
this.names = name;
this.address = address;
this.workphone = work;
this.homephone = home;
}

ბ) function Card (name,  address, work, home) {
this.name = name;
this.address = address;
this.workphone = work;
this.homephone = home;
}

გ) function Card (name,  address, work, home) {
this.name = name;
this.addres = address;
this.workphone = work;
this.homephone = home;
}

დ) function Card (name,  address, work, home) {
this.name = name;
this.address = address;
this.workphone = working;
this.homephone = home;
}

3.რომელი ოპერატორის საშუალებით შეიძლება შევქმნათ ობიექტის  ეგზემპლარი:

ა) new ;               ბ) this;                   გ) function;                      დ) არცერთით.

 

4. რა ხდება მოცემულ კოდში
holmes = new Card();
holmes. name = ”შერლოკ ჰოლმსი”;
holmes. address = ” 221B ბეიკერ-სტრიტი”;
holmes.workphone = ”555-1234”
holmes.homephone = ”555-1111”;
ა) დეტექტივის სკრიპტის განსაზღვრა ;
ბ)ობიეტის შექმნა კონსტრუქტორით ;  
გ)ობიექტის  თვისებების  მნიშვნელობების  თავიდანვე განსა-
ზღვრა ;
დ) ობიექტის  თვისებების  მნიშვნელობების  მოგვიანებით  განსა-
ზღვრა.

5. ფიგურულ ფრჩხილებში მოთავსებული თვისებების სია, გამოყოფილი მძიმით - ეს არის:

ა) მასივი;                                              ბ) სტრიქონული ცვლადი; 
გ) ობიექტის ლიტერალი;                 დ) არასწორი კონსტრუქცია.

6. რა ხდება ამ კოდით var homer = { }:

ა) იქმნება var ობიექტი;                     ბ) იქმნება homer ობიექტი თვისებებით;
გ) იქმნება ცარიელი ობიექტი;          დ) იქმნება სავსე ობიექტი.

7. ობიექტის თვისებების მნიშვნელობები:

ა)  შეიძლება შეიცვალოს;        ბ) მხოლო 5-ჯერ შეიძლება შეიცვალოს;
გ) არ შეიძლება შეიცვალოს;
დ) შეცვლების რაოდენობა უნდა გამოცხადდეს წინასწარ.

8. ობიექტის თვისების ანულირება:

ა) არ შეიძლება;                                                      ბ) შესაძლებელია ოპერატორით this;
გ) შესაძლებელია ოპერატორით undefined;    დ)  შესაძლებელია ოპერატორით delete.

9. ციკლის ოპერატორი for .. in ობიექტებში:

ა) არ გამოიყენება;
ბ) გამოიყენება ობიექტის გარკვეულ თვისებებზე რაღაც ოპერაციების ჩასატარებლად;
გ) გამოიყენება ობიექტის ყველა თვისებაზე რაღაც ოპერაციების ჩასატარებლად;
დ) გამოიყენება ობიექტის თვისებებზე შესაქმნელად.

10. როგორი კონსტრუქცია აქვს        for .. in ოპერატორს:

ა) for (var თვისების_სახელი in ობიექტის_სახელი) {
  ...   //ოპერატორები
}

ბ) for (var თვისების_სახელი in ობიექტის_სახელი) {
  ...   //ოპერატორები
for (var თვისების_სახელი in ობიექტის_სახელი)
  ...   //ოპერატორები
}
გ)  for (var in) {
  ...   //ოპერატორები
}
დ)  for () {
  ...   //ოპერატორები
}

11. ობიექტებში მეთოდის დამატება ხდება:

ა) ხდომილობით;                              ბ) ციკლის ოპერატორით;
გ) პირობითი ოპერატორით;          დ) ფუნქციის შექმნის საშუალებით.

12. შესაძლებელია ჩაშენებული ობიექტების შესაძლებლობების გაფართოება:

ა)   არაა შესაძლებელი;
ბ)  ახალი თვისებების და მეთოდების დამატების გზით;
გ)   ახალი თვისებების დამატების გზით;
დ)  ახალი მეთოდების დამატების გზით.

13. რომელია ამ ჩანაწერში საკვანძო სიტყვა string.prototype.heading = addhead:

ა)  String.   ;   ბ)   heading ;            გ) prototype ;         დ) addhead .

14.რას აკეთებს კოდი:
function addhead (level) {
text = this.toString ( );
return (“<H”+level+“>”+text+“/h”+level+~>”);

ა) ქმნის HTML კოდს;               ბ) ქმნის  HTML სათაურის ტეგს;
გ) ქმნის JavaScript ფაილს;     დ) არასწორი კოდია.

15. შვილობილი Nicknames ობიექტის შექმნა Card -ობიექტისთვის ხდება:

ა) Card-ობიექტს კონსტრუქტორში უნდა დავუმატოთ შემდეგი ოპერატორი:
this.nick = new  nicknames ( ) ;
ბ) Card-ობიექტს კონსტრუქტორში უნდა დავუმატოთ შემდეგი ოპერატორი:
this.nick = NEW  Nicknames ( ) ;
გ) Card-ობიექტს კონსტრუქტორში უნდა დავუმატოთ შემდეგი ოპერატორი:
this.nick = New  Nicknames ( ) ;
დ) Card-ობიექტს კონსტრუქტორში უნდა დავუმატოთ ოპერატორი:
this.nick = new  Nicknames ( ) .





მოგვწერე напиши