სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, მათემატიკის და კომპიუტერულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი. 4.2 ჯგუფი
ინტერნეტ დაპროგრამება
ქვიზი № 12. მომხმარებლის ობიექტები
ინტერნეტ დაპროგრამირება ქვიზი 12. მომხმარებლის ობიექტები. 1. რა ეწოდება ობიექტს რომელსაც ქმნის მომხმარებელი ზოგადი სახით: ა) კლასი; ბ) პროტოტიპი; გ) ეგზემპლარი; დ) ბ-გ; ე) ა-ბ. 2. Card-ობიექტს name, address, workphone და homephone თვისებებ ქმნისა კონსტრუქტორი: ა) function Card (name, address, work, home) { ბ) function Card (name, address, work, home) { გ) function Card (name, address, work, home) { დ) function Card (name, address, work, home) { 3.რომელი ოპერატორის საშუალებით შეიძლება შევქმნათ ობიექტის ეგზემპლარი: ა) new ; ბ) this; გ) function; დ) არცერთით.
4. რა ხდება მოცემულ კოდში 5. ფიგურულ ფრჩხილებში მოთავსებული თვისებების სია, გამოყოფილი მძიმით - ეს არის: ა) მასივი; ბ) სტრიქონული ცვლადი; 6. რა ხდება ამ კოდით var homer = { }: ა) იქმნება var ობიექტი; ბ) იქმნება homer ობიექტი თვისებებით; 7. ობიექტის თვისებების მნიშვნელობები: ა) შეიძლება შეიცვალოს; ბ) მხოლო 5-ჯერ შეიძლება შეიცვალოს; 8. ობიექტის თვისების ანულირება: ა) არ შეიძლება; ბ) შესაძლებელია ოპერატორით this; 9. ციკლის ოპერატორი for .. in ობიექტებში: ა) არ გამოიყენება; 10. როგორი კონსტრუქცია აქვს for .. in ოპერატორს: ა) for (var თვისების_სახელი in ობიექტის_სახელი) { ბ) for (var თვისების_სახელი in ობიექტის_სახელი) { 11. ობიექტებში მეთოდის დამატება ხდება: ა) არაა შესაძლებელი; 13. რომელია ამ ჩანაწერში საკვანძო სიტყვა string.prototype.heading = addhead: ა) String. ; ბ) heading ; გ) prototype ; დ) addhead . ა) ქმნის HTML კოდს; ბ) ქმნის HTML სათაურის ტეგს; 15. შვილობილი Nicknames ობიექტის შექმნა Card -ობიექტისთვის ხდება: ა) Card-ობიექტს კონსტრუქტორში უნდა დავუმატოთ შემდეგი ოპერატორი:
|